نرم اساسی عملگر ترکیبی روی فضاهای خاص

پایان نامه
چکیده

این پایان نامه در سه فصل نوشته شده است، در فصل اول تعاریف و قضایای لازم برای فصل های دوم و سوم بیان شده است. فصل دوم به بررسی عملگرهای ترکیبی وزن دار روی فضاهای توابع اندازه پذیر اختصاصداده شده است. فصل سوم که در واقع اصلی ترین فصل پایان نامه است به بیان نرم اساسی عملگر ترکیبی روی فضاهای ارلیز می پردازد. این پایان نامه بر اساس مقالات زیر تدوین گردیده است: • m. r. jabarzadeh the essential norm of a composition operator on orlicz spaces , turk j math 34 (2010) , 537-542. • m. r. jabbarzadeh a note on weighted composition operators on measurable function spaces, j. korean math. soc. 41 (2004), no. 1, pp. 95-105.

منابع مشابه

پیوستگی نرم یک عملگر ترکیبی بین فضاهای وزنی از توابع هولومورفیک روی گوی یکه

در این پایان نامه ‏به مطالعه پیوستگی عملگرهای ترکیبی و نرم یک عملگرترکیبی بین فضاهای باناخ وزنی از توابع تحلیلی تعریف شده روی گوی یکه می پردازیم.

درآمدی بر مؤلفه‌های اساسی جنگ نرم

جنگ نرم، کشاندن نبرد به حوزه باورها و عناصر ذهنی دخیل در تعیین رفتار فردی و اجتماعی است. این نبرد، دارای بسترها و همچنین عناصر، ویژگی‌ها، مبانی نظری، ساخت و بافتی متفاوت از جنگ سخت می‏باشد. این عناصر و مؤلفه‌های اختصاصی را ، می‏توان از زوایا و ابعاد مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. در این نوشتار ضمن بررسی جنبه‌های مفهومی جنگ نرم و عناصر کلیدی مرتبط با آن، به فرایند تغییر در باورها، افکار، رفت...

متن کامل

معادلات تابعی ترکیبی متعامد روی فضاهای باناخ

در این پایان نامه حل عمومی و پایداری هایرز-اولام معادلات تابعی ترکیبی متعامد روی فضا های باناخ متعامد را بررسی می کنیم‎.‎ سرانجام حل و پایداری معادله ی شبه فیبوناچی ‎$f(x)=f(x-1)+f(x-4) $‎ روی فضا ی باناخ را اثبات می کنیم

15 صفحه اول

عملگرهای ترکیبی روی فضاهای ارلیس - لورنتس

در این پایان نامه کرانداری و فشردگی عملگرهای ترکیبی روی فضاهای ارلیس -لورنتس را بررسی می کنیم. برای این هدف به توصیف تعاریف زیر می پردازیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023